Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

.... Mooooc hezký výběr nezdravě zdravých jídelR^R^;-D!! Já si ale nutně potřebuji před těmito vynikajícími bombami dát také nějakou vynikající polévku !!

A že jich u nás máme také přehršel ;-D!! Karma R^!!

0 0
možnosti
KN

skoro nekonečná ňamka:-)

0 0
možnosti
JJ

Zdravím, pane kolego. Nějakou dobu jsem se zde nepohyboval, takže myslím, že už bude vše snězeno!;-) Nicméně vidím, že máme hodně podobné koníčky. Jen bych přidal moji nejoblíbenější hospodskou klasiku - španělský ptáček s rýží! To je docela pracné a s tím se nám doma nechce moc zdržovat. I když, je toho moc, co zde nebylo zmíněno a při čem se, jen při vzpomínce a představě, okamžitě spouští Pavlovův efekt. ;-D Tak dám k dobru jen jedno jídlo. Vždy, když jsme v Bibione, zajdeme brzy ráno na velký trh a koupíme si dva pořádné staky z čerstvého tuňáka, zeleninu na grilování a čerstvé brambory. Samozřejmě to děláme "doma" v apartmánu. No a jako foršus si hned na tom trhu dáme ty nějčerstvější smažené mořské potvory. K dokonalosti jsme to letos dotáhli tím, že jsme si s sebou vzali plechovku Plzničky.

Ale doma je doma a třeba taková krkovička na grilu, domácí dršťkovka, slepičí vývar z domácí slépky s játrovými knedlíčky... nedávno jsme měli řízečky z pravých hříbků... Tož jenom jednu výhradu bych k těm fotkám měl. Ty šišky (česky knedlíky) u těch variant vepřového jsou nepochopitelně SUCHÉ! Kde je omastek s cibulkou??!! Vždyť to je jak ve vývařovně pro diabetiky!!;-D

0 0
možnosti
Foto

díky za výživný příspěvek:-)

0 0
možnosti
ZM

ufff, začalo mi bolet břicho :-))))

0 0
možnosti
Foto

Festival chuťových buněk!R^ :-):-)Akorát ten bramborový salát bych nezvládla.:-/

0 0
možnosti
Foto

tak by Ti trošku zbylo, no:-)

0 0
možnosti
Foto

Jak má člověk hubnout????;-D

1 0
možnosti
Foto

hmmm jde to mizerně:-)

0 0
možnosti
Foto

Po zhlédnutí jsem naprosto vyčerpaná. Bezva blog a pravdivý v tom, co píšeš v úvodu, že nám odrostlejším už snad zbývá jen ten gastroorgasmus;-DR^

2 0
možnosti
Foto

a navíc to neni náhrada, pač je plnohodnotný:-)

1 0
možnosti
LH

Jaromíre, jsi velký pokušitel. Já se snažím léta jíst zdravě, ale vše, co jsi nafotil, jsem vždy měla ráda a jedla jsem. Mńam...normálně se u mě projevil Pavlovův reflex....:-/:-/:-/ a hubu mám nakřivo 8-o

0 0
možnosti
Foto

Když se nic nepřehání, může se všechno:-)

0 0
možnosti
JV

Já to říkám pořád.

Do háje s politkou!!;-DR^

3 0
možnosti
Foto

no jasně, té se člověk nenají:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,53
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik