Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I78v44a62n81a 69L18a73n65c59e

19. 10. 2022 12:29

Já jím uplně všechno, až na ten smažený sýr, takže jsem si pochutnalaR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

:-)ja taky, včetně sejra:-)

0 0
možnosti
MP

Jó, tomu se říká článek s bohatou užitnou hodnotou .....R^

0 0
možnosti
Foto

a chápe ho dobře snad každý:-)

0 0
možnosti
Foto

Ach jo, takhle před obědem :-/.

0 0
možnosti
Foto

uznávám, že to je zákeřný:-)

1 0
možnosti
Foto

Jasný vyznavač bílého sexu! V Maďarsku ví o guláši, ale podávají ho s noky. Takovými většími. R^

1 0
možnosti
Foto

Jaromír opěvuje jídla krásu, má rád sýr, ale též ujíždí na zelenině, masu. R^

1 0
možnosti
Foto

nějak tak, jsem klasický všežravec:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, Ty ses teda vyřádil. R^

0 0
možnosti
Foto

no nepáral jsem se s tím :-)

0 0
možnosti
Foto

Báječná inspirace, jdu připravovat jídelníček na následující dnyR^

0 0
možnosti
Foto

Hezky položku po položce :-)

0 0
možnosti
Foto

Ještěže jsem se dnes rozhodla udělat si k obědu stejk :-) jinak by mi bylo dost smutno. Ale blog teda luxusníR^

2 0
možnosti
Foto

tak dobrou chuť a kdybys měla málo, tak ještě nahlídni:-)

0 0
možnosti
Foto

No, Jaromíre, ještě že jsem se před čtením blogu nasnídal. Jinak by si snad musel skočit do nějaké blízké hospody už teď. :-)

0 0
možnosti
Foto

stejně budeš muset...dřív nebo později :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 37,27
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik