Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

První část fotoblogu je určena strávníkům, kteří mají v pořádku hrtany, hltany, slezinu, slinivky, játra, žlučníky, žaludky a střeva - jinak řešeno celé požerákové a trávicí ústrojí a samozřejmě také nervy a zrak. Autorovi náleží právem karma. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Už jsem si říkala, jestli tam vůbec bude něco, co jím.;-D Zeleninka a buchty to naštěstí zachránily.

1 0
možnosti
Foto

samozřejmě jsem na Tebe myslel:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre naštěstí jsem blog navštívil se snídaní v ruce... ;-D

2 0
možnosti
Foto

J29o30s69e42f 57B10á78r19t90a

19. 10. 2022 9:24

Už chybí akorát vepřové koleno. Taky polykám sliny.

0 0
možnosti
Foto

no...myslím, že tam je :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak jsem otřela displej od slin, abych mohla dát karmu.:-)R^

Už máš zjištěno, jestli mají u Macků smažák?;-D

4 0
možnosti
Foto

jinak by nemohli fugovat, přece:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Chlape, teda Ty mi děláš chutě, to je nefér:-P;-D

4 0
možnosti
Foto

nějak to doženeš:-)

0 0
možnosti
JN

Tak kromě toho řízku s knedlíkem (takovou kombinaci jsem dosud nezažil) jsem dostal chuť skoro na všechno... :-)R^

2 0
možnosti
Foto

tak to je trošku problém...jste zralej na dietní chybu:-)

0 0
možnosti
RP

Nádherné R^R^ ve všech směrech. Jak fotky tak i výsledek na talíři. Miluji českou kuchyni a po letech cestování tvrdím, že je prostě nejlepší a nejpestřejší na světě. Teď v období hub vařím podle kamarádky z Moravy ještě výbornou kombinaci smetanové houbové omáčky, uzeného s knedlíkem. Doporučuji.

0 0
možnosti
Foto

kombinovat se dá skoro všechno:-)

0 0
možnosti
Foto

To se nedá sníst, Jaromíre ... (doc. Stejskal).

0 0
možnosti
Foto

ale dá....jen trpělivost a žádnej kvalt:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 38,02
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik