Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Děkuji za oživení vzpomínek mnoho let zpět.

2 0
možnosti
Foto

Když se nesvítilo, a kluci mastili karty... to byl vztek kvůli tunelu. Aneb zážitky ze školních výletů.;-D

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre, udělal jsi mi radost. Vlaky jsem měla ráda od malička. Pravda, nevyznám se v nich odborně jako Ty, ale mají prostě svoje kouzlo. ;-);-D

2 0
možnosti
Foto

jasněže, vlaky jsou suprovka i dnes, i když nekouří:-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-)

Blog jsem nasdílela kamarádovi, který je šotouš a moc se mu líbil.

A titulkaR^R^

1 0
možnosti
Foto

:-)titulka...to je viď...taky jsem se s tím dělal průběžně dva roky:-)

4 0
možnosti
DP

Nádhera. Zastávka u Zábřeha se však jmenuje Lupěné, zřejmě překlep. ;-)

0 0
možnosti
Foto

no to jmenuje, určitě překlep, díky jdu to opravit a díky za návštěvu:-)

1 0
možnosti
Foto

spotřebu nevím a motorka je Kawasaki Clasic 800 VT

0 0
možnosti
Foto

Jako obvykle u Tebe, nádherné fotografie a veselé průpovídky. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jardo, díky za návštěvu a kometn:-)

1 0
možnosti
TB

připomněl jste mi moje mládí, a hodně hezké fotografie!

0 0
možnosti
Foto

každé připomenutí stojí za to:-)

0 0
možnosti
Foto

za málo, rádo se stalo:-)

0 0
možnosti
Foto

Jo! Bezva blog, který konečně dosáhl ocenění i u adminů, seš konečně a právem na titulce, a já přidám hlas, abys byl i na bedněR^V

6 0
možnosti
Foto

jejku, díky a necháme se překvapit...vlastně c Brně už budeme znát výsledky, jestli se nemejlím.

3 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,60
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik