Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dřevák děsně klouzal a blbě se na něm to...sedělo.

0 0
možnosti

Hezky se na to dívalo, tam i zde.

0 0
možnosti
Foto

Tam bylo lepší, pač vše doplňovala vůně a saze kouře.

0 0
možnosti
Foto

Krásně jsem si zavzpomínala na staré "dřeváky". S kamarádkou jsme v nich jezdily každý den do i ze školy. Začátek šedesátých let! To byla bezstarostná doba! Jedenáctiletka, potom přejmenovaná na SVVŠ....no zkrátka gympl Moc hezké fotky....Jaromíre vždycky si Tě ráda přečtu a prohlédnu pěkné fotky, dík

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Ilso, určitě zase něco nafotím, případně napíšu.

0 0
možnosti

Tak jsem si zavspomínal na dětství. Díky za blog !

Děda jezdil jako fíra na páře. Z Ostravy do celé evropy (za 1.rep).

Já jsem se vozil s párou jako dítě tak dop r.70 (asi), kdy už parní lokomotivy vyřadili. Ze Studénky v té době jezdily do Ostravy i el.lokomotivy (takové s kulatými okénky) a moc se mi nelíbily ...

Taky jsem jezdil v Hurvínkovi s motorem Tatra141. V létě to celkem šlo, v zimě to bylo jako pojízdné krematorium (asi olej na výfukové potrubí a topení bylo asi ofuk motoru s výfukem).

Přesto bych svému vnukovi rád umožnil projížďku Hurvínkem i dřeváky (1.třída měla plyšové polstrování (přezdívka - blešáky)).

Kdy a kde bude nějaká podobná akce ? (v dosahu 200km od Kopr)

Díky za info .

0 0
možnosti
Foto

hezká rekapitulace co se kde děje lze najít na internetu, stačí napsat historické vlaky a ono to naskáče

0 0
možnosti
Foto

to je perfektné, Jardo

1 0
možnosti

J80a80n 13R68y24c63h81l62i88k

10. 10. 2023 9:57

Nechápu tak nízkou karmu :)

Moc hezké obrázky

1 0
možnosti
Foto

Při skutečnosti, že pro blog jsou prioritní a čtená témata společensky politická a ostatní okrajové, neni to s karmou zase tak strašný

1 0
možnosti

Hezké pokoukání. Ale když už se mluví o té eleganci, tak jednoho skoro zamrzí, že se tam neobjevila mašinka, která právě pro svůj elegantní vzhled dostala přezdívku "Šlechtična". Na tu se vždy rád podívám. I když můj favorit je v případě parních mašin jasný - jedničkový Albatros. Kus neskutečně nádherné precizní strojařiny.

1 0
možnosti
Foto

Šlechtičnu už jsem dlouho neviděl a Albatros by musel přijet až ze Slovenska, ten náš je tuším stále rozpůlenej v depu v Lužné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,54
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik