Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Tak tyhle končiny, Jaromíre, znám velmi dobře a v blízkosti některých jsem dokonce léta bydlel nebo studoval. Moc milý návrat -a fota jako vždy bezchybná.

0 0
možnosti
ZM

díky za krásnou projížďku :-) leckde jsem byl, někde ne... kolem Staré rybárny a hradeb v NB jsme před měsícem jeli se synkem na kole (bylo skoro 40°C), zmrzlinu jsme minuli a dali přednost kombinaci pivo+limo :-)

0 0
možnosti
Foto

neni tak těžké uhodnout kdo čím se občerstvil

1 0
možnosti
Foto

Jsem si říkala, že bys přešel na zmrzlinu??? Ale i pivo tam koukám měli.

1 0
možnosti
Foto

ne ne to byl jen poutač, bez dalších následků

1 0
možnosti
Foto

Cesty motorkáře jsou nevyzpytatelné. Jášo

0 0
možnosti
Foto

Co to je za oslovení, to jsem jako já?

1 1
možnosti
LH

Paráda, Jaromíre, jedna fotka hezčí než druhá. Krásná fotoreportáž, hezká místa jsi navštívil. Díky

3 0
možnosti
JJ

Zdravím V.I.P. blogera a kochám se!

Já si jen všiml, že pod vaším jménem se toto označení, udělované zřejmě nějakou komisí dle mně neznámých pravidel, nobjevuje.

Tak vám ho uděluji já, protože pro mne jste ten nejvyšší "vipák" v tomto prostoru a myslím, že v tomto smyslu nejsem osamocen. Ještě mnoho šťastných kilometrů nejen na dvou kolech přeju!

4 0
možnosti
Foto

jééé díky, moc hezký vipko...jak se oficielně a podle čeho uděluje, nevím ani nezjišťuju, ale dá se bez toho v pohodě blogovat a žít

1 0
možnosti
Foto

Pěkné, ale teda být ve Vesci, na Kosti a v Jičíně a minout nás, v Sobotce, to teda :D :D :D

0 0
možnosti
Foto

neminul, byl tam přestávka...a myslím, že fotky se budou hodit na jindy

0 0
možnosti
Foto

Krásné místo, přírodní labyrinty. Štěstí, že jsi tam nezabloudil.

0 0
možnosti
Foto

no nešlo, bylo to spíš pro děti

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,56
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik