Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hned jak jsem dorazila z Pusterie, mrkla jsem na tvůj blog. Máš štěstí, že nám tam vařili famózně, jinak bych byla smutná

0 0
možnosti

nechal jsem si to na pondělní ráno do práce - a chce se mi pracovat ještě víc, než když jsem sem šel ;-)

0 0
možnosti
Foto

asi se těšíš na svačinu

0 0
možnosti
Foto

Krása, barevné zvěčnění nejrůznějších dobrot....

Někdy i rozum se zastaví a musíš ochutnávat a uždibovat do úplného vyčerpání....žaludku....

0 0
možnosti
Foto

nebo celého organismu

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, vím, že jsi dobrák. Leč tento blog je pěkná podpásovka pro toho, kdo má prázdnou lednici.

0 0
možnosti
Foto

naopak, stačí si jen vybrat

0 0
možnosti

A jsem po snídani.

0 0
možnosti
Foto

snad do oběda vydržíš

0 0
možnosti
Foto

Ten černý chleba obarvený aktivním (živočišným? rostlinným?) uhlím mi evokuje spíš možnost namazat si na něj tu prošlou pomazánku.😆

0 0
možnosti
Foto

Paráda.

Už jsem po večeři. Přesto se mi sbíhali sliny.

1 0
možnosti
Foto

Ještě, že jsem po večeři :D

1 0
možnosti

To už říkal starý Klaus, že trh všechno vyřeší. Až na nějaký detaily. Neviděl jsem energie ani léky, možná že jsem to

jen přehlídnul...

0 0
možnosti
Foto

možná to tam ani nebylo

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,54
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik