Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Teda Jaromíre, udělal jsi mi chutě, hlavně na konci s tím chlebem se sádlem. Mňam... ale jinak i jiné fotky byly zaměřovány na Pavlovův reflex... díky, díky... krásná FR, pa L*

0 0
možnosti
Foto

na Pavla útočím rád

0 0
možnosti
Foto

No, ještě že jsem si blog otevřela až po výborném obědě, včetně zákusku.

(Kafe tam nemáš, tak jsem si ho udělala sama.)

0 0
možnosti
Foto

nápoje si platí každý sám

1 0
možnosti
Foto

Tím rohlíkem jste mě zabil. A to je dobře. Dnes jsem bez oběda a jako nemělo by být na začátku varování, že kdo je dnes o hladu, neměl by rolovat níže?

2 0
možnosti
Foto

naopak, aspoň by zjistil, o co všechno přišel

1 0
možnosti
Foto

Paráda. I Pavlovův reflex se dostavil. Jdu jej zahnat obědem.

0 0
možnosti
Foto

čím jiným taky...přeju dobrou chuť

0 0
možnosti
Foto

Nějak jsem ti dostal chuť na tláču, nevíš, čím to bude?

0 0
možnosti
Foto

netuším, ale nedodolávej

2 0
možnosti
Foto

Samá chuť! Momentálně vařím kávičku, tak jasnej je větrník!

0 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 38,42
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik