Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

a mamutě obvzláště:-)

1 0
možnosti
Foto

Svlečené ženy těm veteránům nemohou konkurovat, je na co se dívat dlouhou dobu stále a zase nanovo dokolaR^

0 0
možnosti
Foto

ale na obojí by to šlo:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)Jsi toho stihnul. Ale velrybu né?

0 0
možnosti
Foto

Technické muzeum je moje oblíbený místo, hlavně v časech, kdy mi nebylo dvakrát, jsem tam párkrát zašla a pomohlo to. Tobě R^ a příště dej vědět, skočíme k Prašivce :-)

0 0
možnosti
Foto

pivo mají fakt luxusní:-)

0 0
možnosti
LH

Paráda, mamut bezva a obrazy A.Muchy mám moc ráda... super. Guláš máme dneska doma - hovězí, já s chlebem, jak to mám ráda :-)R^

0 0
možnosti
Foto

každej guláš dobrej guláš:-)

0 0
možnosti
IL

I90v27a76n69a 94L75a46n46c88e

24. 2. 2022 12:07

Imperialistického brouka jsme chodili s maminkou sbírat na pole do sklenice. Potom jsme toho škůdce vysypali na plochý kámen a jiným kamenem jsme je utloukli. Připadalo mi to normální, aby byla uroda, tak se škůdce musí pozabíjet. Dneska bychom takové násilí asi dělat nemohli.

Krásné fotky R^R^R^

1 0
možnosti
GH

G55e34o42r10g13e 15H81o65l44y

24. 2. 2022 19:38

Myslim, ze se tomu rikalo 'americky brouk' a pamatuji se jak jsme ho jako cela trida chodili sbirat v parcich na Starem Meste.

0 0
možnosti
IL

I78v23a39n75a 72L92a76n94c64e

24. 2. 2022 12:05

Imperialistického brouka jsme s maminkou zabíjeli. Nejdříve jsme je nasbírali do sklenic a potom je vysypali na nějaký plochý kámen a utloukli kamenem. A připadalo mi to tenkrát uplně normální, škůdce se musíme zbavit, jinak by nebyla uroda. Ale nenáviděla jsem také sbírání brambor, mlhy a už většinou zima.

Krásné fotkyR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

no právě, zima, mlhy, nevlídno:-)

1 0
možnosti
MB

Existuje ještě minizoologická ukázka vesnického zvířectva ve dvoře Zemědělského muzea?

Byl jsem tam naposled cca 2016.

0 0
možnosti
Foto

nemohu na to odpovědět s jistotou, snad jedině...neviděl jsem ji.

0 0
možnosti
Foto

R^Pohodové pokoukání:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,59
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik