Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsou to prostě mršky a svéhlavičky a proto je milujeme...:)):-)

0 0
možnosti
Foto

...to se nedá popřít:-)

0 0
možnosti
Foto

Byť je článek nejspíše dobrý, naráží na to, že nemám rád kočky. Pokládám je za takové malé, sobecké bestie. Ale to je moje chyba.

0 0
možnosti
Foto

jasněže to je Vaše chyba.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Moc pěkný,vtipný,úžasný!!:-)Od útého dětství jsem domů nosila plno kočiček,které jsem tu a tam "šlohla" i majitelům a pak jsme je s omluvou vraceli.Připomněl jsi mě moje perské chlupatiny,na které nezapomenu,ani to nejde,když jsem je měla - jeho 19 a ji 23 let.A vůbec nevadí,že koček  je plno,navodí náladu.....ahoj Líba;-D

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Libo a kolik máš koček celkově?:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné povídání a fotografie.

Mám však dojem, že je tu na blozích už překočkováno. :-)

0 0
možnosti
Foto

Radši kočkoblogy, než Ukrajina:-)

2 0
možnosti
Foto

teď už jen založit blog Mňoukání, viděl bych ho na modré liště mezi Fotoblogy a Hyde park

1 0
možnosti
Foto

jo, občs bych přispěl:-)

0 0
možnosti
Foto

R^super, kočky - to jsou andílci, kteří přeci nikdy nezlobí ( skoro;-D)

1 0
možnosti
Foto

andílci...no jak kdy:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Já nemyslela Tebe,třeba někdo tady víš,ale to není podstatné,to byl jenom takový momentální nápad,ahoooooooj,moc zdravím a přeju Ti aby Ti vyšlo to povolení pro ty jeskyně...:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahojky,teď jsi mne rozesmál,neupřesnil jsi,kterým známým kočkám to mám poslat,dvounohým,nebo že by čtyřnohým,tak ty žádné bohužel neznám,chi,chi..

Jinak RexVox je nová soc.síť,něco jako fejs,ale tady máš za své aktivity body atd.nebudu to tady vysvětlovat,tady jsi na programu dne Ty a kočičky.ale co kydby,jestli na to chce někdo kouknout posílám svůj link.

Doporučuji novou sociální síť,zaměřenou na výdělek všech uživatelů .

Je to dobrá myšlenka,zapojte se: http://www.rexvox.com.

Moje Vox ID je: http://www.rexvox.com/signup?ref=9931

Tak pááááááá Zdena  :-):-):-):-P

0 0
možnosti
Foto

mrknout můžu, ale protože neumím obsluhovat po půl roce ani fajs, jen tam visím....neuvažuju o dalším připojení.:-)

0 0
možnosti
Foto

krásný kočičí článek , koukám že jsou to Tvoji mazlíci ..moc hezkéR^

1 0
možnosti
Foto

no...někdy na ně musí být přísnost...z které si nic nedělají:-)

0 0
možnosti

Krásný, hned bych si s nimi taky pohrálaR^

0 0
možnosti
Foto

:-)to je vždy dobrý nápad...ale...jen když chtějí kočky:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik