Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZM

další nádherný průřez - první 3 znám, pak to bylo horší, ale chvílema jsem měl pocit, že asi půlku zobrazených objektů jsem navštívil :-) tak někdy třeba ty zbylé R^

0 0
možnosti
ZM

a nejradši mám Kost - patří mezi ty slušné hrady, na které se nemusíš drápat někam do krpálu, ale leží pěkně u rybníka :-P

1 0
možnosti
Foto

R^Opět nádhera jako vždy:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)Honzo dík ...Moravská se blíží :-)

1 0
možnosti
RP

Krásné fotky R^ ta první je srdeční záležitost hrad když z návratu z cest vidíme tak nás hřeje blízkost domova.

0 0
možnosti
Foto

díky...a tomu rozumím, já to mám z jedné strany v Moravské Třebové a z druhé ze Svojanova :-)

2 0
možnosti
Foto

:-)R^parádní.

A nejvíc slabost mám pro Kost.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jardo díky, zdravím do NL :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,64
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik