Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsme přibližně stejného věku a tak jsme činili obdobný odboj. My jsme opisovali a vylepovali plakáty, např. se jmény "zrádců", espézetky aut tajné policie, aktuální hesla a pod. Ani já jsem se nepohyboval v žádné odbojové buňce, taky jsme přežívali.

Za blog

1 0
možnosti
Foto

ty plakáta vlsatně taky, sice jsme tak nějak proplul, ale hrnici jsem měl...NE do strany a podobných spolků.

2 0
možnosti
IN

V Plzni burácely tanky po Moskevské třídě a lidé se ptali : " Proč?"

Myslím, že ani vojáci neznali přesný důvod, byl to rozkaz, který museli plnit. Později byla všude vtipná hesla : "Ivane, jdi domů, Nataša ti chodí s Koljou! " Nebo ostrá : "SSSR neser ČSSR! "

Vyměním svázaného "Lenina a Brežněva " za svazek mrkví" atd.

1 0
možnosti
Foto

Rusové nevěděli kde jsou a Poláci se styděli

0 0
možnosti
VC

Mně vzbudily tanky od Hranic a na ten rachot nikdy nezapomenu. Bylo mi necelých 16 let.

0 0
možnosti
Foto

Tak napodruhý příspěvek prošel...a už víš proč...ty tanky a zvuk Ti moc věřím.

0 0
možnosti
JP

J61a72n 82P23a63v33l67i67š

21. 8. 2023 13:03

Bylo mi sedm a právě tento den jsme měli malovat. Když jsem postrádal otce, tak mi mamka řekla, že nás napadla vojska VS. A jelikož otec byl vysoký důstojník, musel urychleně ještě v noci do kasáren. Pět dní potom nebyl doma. Ale vymalovalo se.

0 0
možnosti
DP

A bylo vymalováno...

10 0
možnosti
Foto

Mě to tehdy dost zasáhlo, i když jsem byla děcko...

0 0
možnosti
Foto

žeský to možná mají trochu jinak nebo dřív

1 0
možnosti
ŠM

a naše sousedka tehdy rodila...když pak její dcera řekla někde datum narození,koukali na ni jako na provokatérku...

0 0
možnosti
Foto

zajímavý příbeh

3 0
možnosti
Foto

Jaromíre, zrovna jsem ve městě o kterém píšeš. Naštěstí o těch 55 let později. 3⁄4

0 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 38,55
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik