Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EH

Na mládež si už stěhovali ve starém Římě, takže lepší to nebude a není pravda, že by generace byly horší a horší. :-)

Ohleduplnost by měla být samozřejmostí u všech věkových kategorií.

Často se však stává, že si sednout raději nechce nikdo a pak se k volnému místu ani neprobijete.

Zdravení cizích lidí při turistice je fajn, když potkám občas někoho. Říkat co pět sekund "dobrý den" se člověku taky zprotiví.

0 0
možnosti
Foto

tak jistě, ale Bystré je malé město, tam je to naopak milé :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jaromíre, připomněl jsi mi humornou scénku z metra, když mi jedna mladá paní vynadala slovy: "Ale já nejsem ani nemocná, ani těhotná!" Bylo to ve chvíli, když jsem její kypré bříško omylem považoval za známku jiného stavu a vehementně jí nabízel své místo;-)

7 0
možnosti
LJ

Připomněl jste mi jednu epizodu z práce: Do kanceláře přišel kolega čtyřicátník a byl rozčilen: "Víte co se mi stalo? Dneska mě kluk nabídl svoje místo k sezení!" Já jsem si pomyslel: "Jsi už ve 45 plešatý, klk si myslel, že máš mnohem více." Nahlas jsem však řekl: "A sedl sis?" - "To víš že ne!" - "Tak to byla chyba. Měl sis sednout, na kluka se usmát a pěkně poděkovat. Pak by kluk ochotně rád nabízel místo starším. Jestliže ses tvářil jako že tě tím urazil, bude podruhé váhat, zdá má někoho pustit sednout."

9 0
možnosti
RJ

Ovšem na druhou stranu je blbé, když flirtuješ s hezkou holkou a ona tě pustí sednout...:-)

4 0
možnosti
Foto

to je až nedůstojné:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 38,04
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik