Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Nádhera. Zasloužená karma :-)R^

0 0
možnosti
LH

Nádhera, Jaromíre, tentokrát se musím pochválit, že jsme asi polovinu zámků a hradu navštívili R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

no uvidíme, jak dopadneš v šestém dílu:-)

0 0
možnosti
VR

Hezké fotky, i já jsem si vzal inspiraci.

Jen k té Hvězdě bych podotknul, že Ferdinand I. sice založil oboru, ale letohrádek byl postaven podle plánů jeho mladšího syna, Ferdinanda Tyrolského, který k němu i položil základní kámen. Ten byl pro naší zem mnohem významnější, protože byl dlouholetým místodržícím v Čechách. Navíc to byla velice zajímavá osobnost (např. jeho utajené manželství s Filipínou Welserovou).

0 0
možnosti
Foto

díky za zajímavé doplnění:-)

0 0
možnosti
Foto

Karma.Sjezdil jste toho hodně.V Česku je spousta nádherných památek a je na co se dívat...

0 0
možnosti
Foto

no já taky, šestý díl je na spadnutí, ale když ji vyjedu prostý seznam, tak jsem vlastně pořádně nikde nebyl:-) dík

0 0
možnosti
JN

J63o60s16e96f 41N66i66k48l

1. 3. 2023 10:33

R^R^R^ Perfektní jako vždy. Každý uvedený jsem navštívil minimálně jednou. .Když Nové Hrady , tak také první muzeum cyklistiky v ČR...

0 0
možnosti
Foto

jasně, teď je tam expozice motokol.

0 0
možnosti
IB

Nádhera, moc ráda navštěvuji hrady a zámky. Koukám, že mi jich ještě hodně zbývá. :-)

0 0
možnosti
Foto

no uvidíte v díle dalším, případně předešlých čtyřech :-)

1 0
možnosti
Foto

R^No a to jsem si myslel, že náš zámkopis dost znám, budu si muset doplnit mezery ve vzdělání:-)

0 0
možnosti
Foto

tak šestý díl už je připravený:-)

1 0
možnosti
IB

Skvělé fotky - už se těším na léto.;-)

0 0
možnosti
Foto

všichni se těšíme jak sviňa :-)

0 0
možnosti
ES

Poutník na kolech... Paráda! A kocour Karel to krásně zakončil... V:-)R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 38,84
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik