Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem naštěstí začala chodit do školy v době, kdy toto odborné nařízení předělávat leváky na praváky kdosi osvícený zrušil. Ale i tak jsem jakožto levák neměla v první třídě (ani později) s písemným projevem na růžích ustláno: v písance byla vzorová písmena předepsána (tehdy už dokonce předtištěna) na levé straně, takže jsem spolehlivě neviděla, co to opisuji. Soušku učitelku ani nenapadlo mi to předepisovat na druhou stranu - zřejmě nedostala pokyn zhora, takže mi rovnou dávala špatný známky za nečitelný psaní.

Většinu činností dělám levou (nikdo mi to naštěstí nezakázal), ale s orientací mám podobné problémy jako ty, Jaromíre. Vím, o čem mluvíš ;-D;-D

Přeji ti vše nej... v novém roce a zase někdy na shledanou.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo díkas...by mě zajímalo, jak byl tehdá tento nesmysl zdůvodněn

0 0
možnosti
JH

J74a48n 16H81r13u23b84e24š

28. 12. 2022 11:12

Akademická otázka: A co pravák - může mít obě ruce levé? Jo a v tom uhlí to vzhledem k věku určitě nemohly být kešky, GPS signál byl pro civilisty uvolněn 2.5.2000. Vsadím boty, že to bylo "kočičí zlato", chalkopyrit. Taky jsem na něj v dětství s kamarády lezl přes plot kotelny. Kluci jsou všude stejní - tak zdravím, kluku.

0 0
možnosti
Foto

ty kešky byla samozřejmě nadsázka:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, to jsme na tom stejně. Jako by to bylo včera, když nastalo přeučování z leváka na praváka. Mě jen těšilo, že jsem nebyla ve třídě sama, stáli při mně u tabule ještě dva kluci. Přeučení se částečně povedlo, můžu psát dokonce i oběma rukama, ale co se týká manuální práce, pravačkou ani Ň. ;-DPodpora však nebyla ani doma, maminka se celý život zlobila, když jsem popadla nůž do své levačky. Ještě dnes slyším to její "levaňo jedna". I zákaznící před pultem mnohdy raději zavřeli oči, když jsem krájala maso, nebo salám. Ale při té vší hrůze, jsme se dožili poměrně vysokýho věku, že?;-D ZdravímR^

3 0
možnosti
Foto

možná předělávání prospěje naší dlouhověkosti:-)ale jinak to byla kravina ani nevím, jestli to mělo nějaké oficiální zdůvodnění.

2 0
možnosti
ŠR

Tak u mě zakročila už babička s mámou a cíleně mi držely pravou ruku , ať náhodou neukazuji na něco levou. Na všech fotkách cca do 4 let, dělám vše levou. Píši pravou, ale zvládnu i levou, ostatní věci oběma podle nálady.

1 0
možnosti
Foto

taky univerzálka nebo-li libero:-)

0 0
možnosti
Foto

Vraj ľaváci sú geniálni.

6 0
možnosti
Foto

Jaromíre pořád seš sám sobě podobnej :-) Já to mám jako Horst ;-D

1 0
možnosti
Foto

asi úděl některých blogérů:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem pravák a levý na mnoho věcí...

4 0
možnosti
Foto

jsem levák a nemohu říct, že na hodně věcí jsem pravej:-)

1 0
možnosti
Foto

Mě nepřeučovali, dodnes píšu levou a v levé držím jen bowlingovou kouli. Vše ostatní dělám pravou. Tak nevím, co jsem, jestli levák, nebo pravák. Asi obojživelník.:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 38,51
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik