Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem na tom stejně... do pravé ručičky, Zuzanko, tak je to správně... ufff... jsem stoprocentní levák, všechno dělám levou, jen psací písmo matlám pravou. Tiskací levou... krasopis byl pro mě horor, ať jsem se snažila sebevíc, prostě levák pravou rukou krasopisně psát nemůže.

1 0
možnosti
Foto

ještěže čteme oběma očima, jinak by nás předělali:-)

0 0
možnosti
KN

Pozoruhodné, jak snadno lze lidi napravit, už v první třídě.

0 0
možnosti
Foto

Z toho se prej zkroutí mozek nebo co.;-D Já mám levý obě a píšu tou, co měla být pravá, takže dost nuda.

Na gymplu jsme měli paní profesorku, co psala pravou a kreslila levou. Asi taky přeučování.:-)

1 0
možnosti
Foto

Byla to zhovadilost, ono ,,přeučování", a na nejednom dítěti se to projevilo i psychicky:-/

2 0
možnosti
Foto

R^:-)Mou sestřičku to ještě potkalo. Výsledek? Uměla psát i kreslit oběma rukama;-)

0 0
možnosti
Foto

tak to je potom prémie...když se jinak normálně orientuje:-)

1 0
možnosti
IL

I50v58a38n83a 42L98a82n56c39e

28. 12. 2022 12:54

Já mám snad jenom jednu ruku: a to pravou.:-( Moje levá ruka se opravdu tváří levě a nic mi s levačkou nejde. Vlastně něco jo: vidlička mi z ní nepadá, to je asi tak všechno.

A tu nit do jehly mám také problém nadít. :-)

0 0
možnosti
Foto

a takhle já to mám s levou...teda kromě předělaného psaní:-)

0 0
možnosti
Foto

J70a71n 64P67r39a20ž84á21k

28. 12. 2022 12:19

Levák nebo pravák, to máš úplně jedno, Jaromíre, hlavní je dobrý srdce. Já ač jinak výrazný pravák, myším zásadně levou.;-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem byla jedna z prvních generací, která už se přeučovat nesměla, ovšem naše babička, u které jsme bydleli, nejnovější poučky neuznávala. Takže píšu levou (díky škole) a příbor držím jako pravák. Pokud se nesoustředím, tak ho používám obráceně, tedy maso trhám vidličkou a nožem si ho přidržuju jak neandrtálec. S nůžkami byl problém - ve škole na leváka, doma podle babi na praváka. Při odemykání točím klíčem na všechny světové strany. A nebyla jsem schopna se naučil levou a pravou, takže jako navigaci taky používám prst a kouzelné slovo "tamhle". Díky za uklidnění, že nejsem jediná vadná.

1 0
možnosti
Foto

ne ne, vadnejch nás je mnohem víc:-)

2 0
možnosti
PS

Mám podobné zkušenosti s tím rozdílem, že mě v první třídě levou ruku k židli přivazovali...

0 0
možnosti
Foto

no tak to už je drastické

2 0
možnosti
LH

Jaromíre, chuděrko, oni Tě přeučovali, až Tvé ruce i tělo zmátli. Škoda. Dneska se ví, že se to nemá dělat. Levák má zůstat levákem. Já měla dceru (dnes 40), kterou jsem taky přeučovala na doporučení "odborníků" a jen z toho byla zmatená, škrábala jako kocour. No, dnes musí psát tiskace, jinak se po ní nic nepřečte. U syna (dnes 33) už jsem to neudělala. Nechala jsem ho, aby si vybral sám, jakou rukou bude psát a cokoliv dělat.

2 0
možnosti
Foto

každý se má vyvíjet, jak se narodil v přirozenosti :-)

3 0
možnosti
PK

P41e49t28r 33K40o18p25s44k30y

28. 12. 2022 11:27

Jaromire, moc hezky clanek. Jako 100% levak jsem zazil to same. Pri telocviku na povel vpravo v bok, jsem se vzdy obracel na levo. Tez mne preucili pouze psat pravou. My levaci to mame na jedne strane trochu tezke ve vetsine pravaku, ale pri rvacce na ulici jsem mel velkou vyhodu. Nikdo totiz neceka ze dostane levajdou do nosu ...

1 0
možnosti
Foto

:-)to je pravda...a ještě jsem s tím trpěk na vojně...co se povelů týče:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 38,03
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik