Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

rozhledny ze spodu mají svoje kouzloV - krásný letní výletováníR^

0 0
možnosti

Rozhledy po krajině mám rád, ať už jsou "od rozhledny k rozhledně," anebo i mimo ně... tohle je moje gusto R^

0 0
možnosti
Foto

dík za příjemnou zprávu:-)

0 0
možnosti

Mé rodné milované Jeseníky a fotky jak z National Geographic. Tohle je menu pro mě, Jaromíre. Díky, poklona a maucta.

1 0
možnosti
Foto

Pak jsem potěšen, že jsem se takto trefil:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné vzpomínky a fotky.Diky

0 0
možnosti
Foto

fotky jsou na vzpomínky jak dělaný, co Tobě o tom budu povídat:-)

0 0
možnosti

Jeseníky bych si přála více prozkoumat, byla jsem tam vždy jen "na skoček".

Jaromíre, jako vždy krásné fotkyR^

0 0
možnosti
Foto

když si to budeš moc přát, tak se to vyplní :-)

0 0
možnosti

Jaromíre, opět krása... My Zápaďáci jsme byli v Jeseníkách jen 10 dní, tak jsme vše nestihli a mám dojem, že třeba Dalimilova rozhledna v roce 2017 nebyla funkční...Ale mohu se plést. Jinak Rejvíz ano, Karlova Studánka ano, Rýmařov ano, ale u těch ostatních míst si nejsem jista, že bychom navštívili. Takže díky..R^

0 0
možnosti
Foto

nebyla, ještě se stavěla:-)Lenko dík za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Krásný, Rejvíz atd...Musíš si doplnit o MT a rozhlednu Pastýřku;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Vědomosti nám všem doplníš na srazu v Moravské :-)

1 0
možnosti
Foto

Jooo... Jeseníky mám prošlápnutý, ale je to už dááávno.

1 0
možnosti
Foto

já proježděný na kole a motorce nedávno:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,00
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik