Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paráda, já to tam moc neznám, ráda jsem se osvěžila;-)R^

0 0
možnosti
JH

J62a12n 39H94a53r61v24a87n

24. 5. 2022 10:28

Paráda! Tvoje blogy vždycky s chutí přečtu ev. vykoukám R^;-)

2 0
možnosti
PK

Kokořínsko a jeho okolí znám, takže fotečky mě potěšily ale co se týče názoru na "lehčí snídaní" tam se tedy míjíme celkem zásadně;-DR^

0 0
možnosti
Foto

styčných bodů bude ale jistě víc:-)

0 0
možnosti
KL

Moc pěkné. Snad bych jen doplnila, že to zdymadlo v Hoříně má zvedací most, a tak když má člověk štěstí a zrovna jím proplouvá loď, tak je to docela zážitek. A když má dokonce to štěstí (jako jsem ho měla já), že tou lodí je "Labská Princezna II", tak je to zážitek na druhou :-)...

0 0
možnosti
Foto

tak tomu snadno věřím:-)

0 0
možnosti
Foto

Coural jsi místy, který moc dobře známR^

0 0
možnosti
Foto

a já tam byl zase poprve :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 552
  • Celková karma 37,19
  • Průměrná čtenost 3795x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik