Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo! DYCKY PLZEŇ! Betelná reportáž, což není tak těžký, když je betelnej blogerskej srazR^ karmu i nominaci máš:-)

3 0
možnosti
Foto

no jasně, když je všechno betelný, tak celkově to je potom vševhno betelný jak svi.a :-)

0 0
možnosti
Foto

Opět nádherný fotoblog, jak fotky tak text. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Jardo dík, taky bys někdo mohl na sraz přijet :-)

1 0
možnosti
Foto

Parádní reportáž i fotky. Na některých jsem se po delším pátrání našel.

0 0
možnosti
Foto

kdo hlodá najde, říkala stará myš mladé:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak a máš tam nominaci:-)

1 0
možnosti
Foto

tak dobře, dík, Ti to oplatí :-)

1 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^ Moc krásné

0 0
možnosti
Foto

V Plzni jsem už dlouho nebyl. Naposledy to bylo na stadionu ve Štruncových sadech, když tam Plzeň hrála kvalifikaci do Ligy mistrů. To jsem měl nějaké volňásky, ale letos tam určitě nepojedu. Ještě jsem nevydýchal, že kvalifikaci o LM letos hrát nebude Slavia, ale právě zase Plzeň. Nicméně Pilsner Urquell mám rád. Naposledy tj minulý týden ve čtvrtek jsem dal pět kousků a bylo dobře :-)

0 0
možnosti
Foto

odjížděli jsme zrovna když se na náměstí konaly ospavy mistra ligy :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,58
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik