Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Velká českotřebovská tradice.R^

Potěšila zmínka o Kozlovu, kde jsme slavili maturitu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem aspoň jedla očima, no.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

jinak ani nemůžeš, když seš v dietě:-)

1 0
možnosti
LH

Paráda, a jabkance nemají chybu...to musím zkusit,....R^

0 0
možnosti
Foto

určitě to udělej:-)

0 0
možnosti
Foto

Za propagaci mého rodného města i bramborového těsta. R^

1 0
možnosti
Foto

udělal jsem to rád, protože jsem v České dlouho, předlouho až do důchodu pracoval:-)

1 0
možnosti
PK

Zatím znám a piji jen domácí Jablkovici, ale jabkance jsem ještě netestnul a ty z vašeho blogu, ty chutnají i na pohledR^:-)

0 0
možnosti
Foto

no nevím, jestli doporučit kombinaci :-)

0 0
možnosti
RP

R^ R^Moc pěkný blog. Normálně se při pohledu na ně sbíhaly sliny. Překvapila mě ta socha před nádražím v Pu, nevěděla jsem o ní. Člověk je občas ochuzený tou stálou jízdou autem.

0 0
možnosti
Foto

no jo, já jsem zase ochuzený o to, co se vidí autem:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,63
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik