Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Super článok a krásne fotky, ja som furt v tom recepte hľadala jablká, zmiatol ma názov. :-)

0 0
možnosti
Foto

ty neležely ani vedle:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre karma a díky!

0 0
možnosti
Foto

Marceli díky a za málo :-)

0 0
možnosti
Foto

Ale tak brambory jsou vlastně taky jabka, pommes de terre...;-)R^

0 0
možnosti

To si přímo říká o reklamní slogan: "Jestli tady pudeš dostaneš jabkanec" ;-D

3 0
možnosti
Foto

Chybí mi informace, jak ti jabkance chutnaly, ale jinak betelný R^

1 0
možnosti
Foto

doplnuju informaci, že jsou výborné, jen mi trošku těžko klouzaly krkem níž, bylo třeba o dvě tři polnutí víc:-)

0 0
možnosti

na první pocit mi přišlo, že jabkance jsou podle vzoru mrkvance (Polná), ale asi ne tak úplně :-) a ten předvánoční puč je doufám překlep ;-)

0 0
možnosti
Foto

neni, no co, je před Vánoci:-)

0 0
možnosti
Foto

J20a73n 32P83r82a71ž27á39k

24. 11. 2021 12:57

Nějak mi po tom výletu vyhládlo, musím honem na oběd:-)R^

0 0
možnosti
Foto

tak šup na smažáka:-)

1 0
možnosti

J74o75s66e15f 64N53i68k43l

24. 11. 2021 12:50

Nevím jak v současné době, ale dříve konzumaci jabkanců zpestřoval zábavný program plný vtipných scének, dialogů i monologů místní divadelní ochotnické společnosti...

0 0
možnosti
Foto

to zůstalo, a byl k tomu program, jen jsem to z různých důvodů nedokumentoval

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,99
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik