Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nesmyslná diskuse = nemá smysl se do ní zapojovat (umím čas trávit užitečněji...)8-o

0 0
možnosti
Foto

Kokořín perfektní

0 0
možnosti

Faktem je, že v hospodách, kam se občas na pivo stavím, po mě nic nevyžadují. Ovšem nemám chuť chodit nikam, kde prostě sedí povětšině lidé, kteří to dobrovolné očkování podstoupili - a je mně jedno, jestli z přesvědčení, nebo z donucení. Nechci se zdržovat mezi takovými lidmi.

2 10
možnosti
Foto

To děláte dobře, mohli by Vám ublížit na těle. ;-D

5 0
možnosti
Foto

My optimisté ale tvrdíme, že může být ještě hůř. Naše zem ještě v nejhorším stavu není, to by už dávno u Blaníka vyjeli. :-)

1 0
možnosti

Soucasna vlada je stejne neschopna jako ta predchozi, akorat nebude krast systematicky stovky miliard, ale jen chaoticky desitky. Kdyz to akceptujeme, muzeme brat veskera jejich prohlaseni stoicky

Kdyz to vztahnu k tematu, zadne prekvapeni, ze se treba nepokusie napodobit Singapur. Neco obdobneho by totiz zabralo a bez kecu

1 4
možnosti

Krást bude stejně, to si piš.

4 1
možnosti
Foto

Já jsem si myslel, že paní Pekarová Adamová je pro Vás autoritou a Vy o jejích slovech vyjadřujete pochybnosti...

0 0
možnosti
Foto

vidíte jak je nebezpečné myslet?:-)

4 0
možnosti
Foto

Tady jsem asi stejně jako řada dalších s rozumem v koncích. Uvidíme...

R^:-)

2 0
možnosti
Foto

a to té doby ještě vypiju piv:-)

0 0
možnosti

Jaromíre, v podstatě s Tebou souhlasím, díky za článek R^

0 0
možnosti
Foto

ahoj Lenko, dík za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Marceli ahoj a dík:-)

0 0
možnosti

"...což mi připadá, jako alibismus pro další opatření, včetně případné uzávěry."

Je to něco mnohem horšího.

1 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS