Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

joo, Kokořínsko, tam to mám moc rád... ačkoli naposled jsem tam byl před 10 lety... jezdívali jsme tam na vandry v devadesátkách a pár let po 2000... R^

0 0
možnosti
Foto

ubytování se našlo snadno:-)

0 0
možnosti

Moc povedené fotky.R^ To by člověk neřekl co se u nás skrývá krásného i zajímavého .;-)

0 0
možnosti
Foto

řekl, až by viděl:-)dík za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Po těch kamenných jakože schodech by se asi jelo dost blbě.;-)

0 0
možnosti
Foto

potvrzuju...jelo se blbě:-)

1 0
možnosti
Foto

Konečně můžu napsat, že tam (skoro) všude jsem byla:-)

0 0
možnosti
Foto

i ve skalních bytech bydlela?:-)

0 0
možnosti
Foto

byla to úplná pohoda...covid necovid

0 0
možnosti
Foto

J96a75n 38P94r24a53ž25á30k

15. 11. 2021 14:09

R^Jsem se příjemně prošel:-)

0 0
možnosti
Foto

hlavně když tě nebolely nohy :-)

0 0
možnosti
Foto

Vzpomínám. Byl jsem tam poprvé 1974 a pak 1982.

0 0
možnosti
Foto

a nebylo to jistě naposled :-)

0 0
možnosti

Jaromíre, paráda jako vždy a smutně musím podotknout, že z těchto míst jsme navštívili jen hrad Housku, a že nejde odnikud pořádně vyfotit, jsme taky zjistili :-)R^

0 0
možnosti
Foto

takže jsem nekecal:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS