Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Super, připomněl jsi mi několik známých a krásných míst:-)

1 0
možnosti
Foto

no myslím, že nebudeš sám:-)...i když to teda chvílu trvalo. Můžou za to Litoměřice, pač v nich jsem byl až letos začátkem roku.

1 0
možnosti
VH

Moc pěkné, stejně jako celá Ohře...a její pramen je jedno z nejhezčích míst, jaké znám...komorní, čisté,...lidé se vybatolí z autobusu, mají pohárky na napití s sebou a ty si odvezou zpět...jen na kole trošku do kopce ,leč stojí to za to R^

0 0
možnosti
Foto

to už bylo nad moje časové možnosti a navíc v Chebu jsem odkázán na vlak. Díky za doplnění:-)

0 0
možnosti
Foto

Parádní trasa, líbí. R^Akorát chudák František, takový detailní záběr určitě nečekal;-D

0 0
možnosti
Foto

když seš na veřejnosti, musíš s tím počítat, v nedbalkách můžeš přistihnout každýho:-)

0 0
možnosti

To byl zase krásný fotovýlet, Jaromíre! Moc jsem si to užila. Ty dronové fotky jsou moc pěkným doplněním.

Díky moc za super podívanou!

p.s. ten Frantík má tedy výdrž:-))))

1 0
možnosti
Foto

ahoj Marie, dík za návštěvu...Frantík je nezničitelnej, já bych to tak ale nechtěl8-o:-)

1 0
možnosti
Foto

v Ohři v Sokolově jsem se naučil plavat a v zámku jsem měl svatbu a plaval poté životem jinak. Tobě, cestovateliR^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

tak máte spolčný příběh:-)díky za R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik