Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TD

Krásné stroje... a jen pro doplnění - čtvrtý shora je americký Pierce-Arrow.

0 0
možnosti
Foto

Veliká paráda Jaromíre, nikdy nezklameš :-)R^

0 0
možnosti
ZM

tedy - trabant kabriolet mě hodně zaujal :-) a možná ještě o fous víc ten přívěs ze dvou svařených zadků škodovky :-)

0 0
možnosti
Foto

Já začínám mít pocit, že ty veterány někdo potajmu vyrábí :-) (je jich furt víc a víc)

0 0
možnosti
Foto

myslíš jako že je to dobrej kšeft?:-)

0 0
možnosti
ZK

Díky, vrátilo mě to do mládí. Trochu mi tam chyběla vejtřaska se kterou jsem na vojně v šedesátých letech bojoval proti imperialistům. Říkám, že trochu, protože kolem nás ještě občas projede. Moc hezkej blog R^.

0 0
možnosti
Foto

díky, vejtřaska tam kupodivu nebyla, ale jak říkáte, ještě jezdí:-)

0 0
možnosti
LH

Krásné fotky, díky Jaromíre :-)

0 0
možnosti
Foto

Krasavci! Ti plechoví i ti hadrový.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

s hadrovým jsem najezdil víc než s plechovejma:-)

0 0
možnosti
Foto

Lábuš pro oko.R^

My jezdili na veterány do Roudnice n. Labem.:-)

A láká mě hodně American Cars v Holýšově, letos už to nestihnu, tak snad příští rok.

0 0
možnosti
Foto

tak teda příš

tí rok, máš to povinný:-)

0 0
možnosti
Foto

Auťáky oproti nám stárnou pomaleji, některá spíš mládnouR^R^

0 0
možnosti
Foto

jo pravda pravdoucí:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,41
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik