Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den, s těmi komunisty bych to trochu pooppravil,památkáři se o zámek poměrně dobře starali, sám jsem tam bylo mockrát na asistenci při natáčení filmů, filmy tam točili hlavně cizinci . Zámek spustl až po předání zámku v restituci, kdy se o zámek mnoho let až do zakoupení novým majitelem restituent vůbec nestaral.Za komunistů byla v pravé části škola, a v levé lesní správa, jinak v hlavní budově byly prováděny prohlídky pro veřejnost. Před dnešními majiteli nelze jinak než smeknout, za to jak zámku dali nový život. Když jedu každý rok kolem, tak zámek navštívím takže vím přesně kdy byl v jakém stavu, ale to co nastalo po předání zámku restituentům to nemá ani pojmenování, klidně by to nechali spadnout, a nebýt nových majitelů tak by z toho dnes již ruina byla. zdravím, Pepa Kaplan

0 0
možnosti
Foto

díky za doplnění a reakci:-)

0 0
možnosti

Pěkná exkurze do zámku.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

PS: Když je řeč o majitelích: kdo je to a je zámek přístupný?

0 0
možnosti
Foto

vlastní rodina Kučerových a zámek je přístupný jako ostatní

0 0
možnosti
Foto

Skutečně nádherné Jarku - díky za každý dobrý tip v době kdy nemůžeme z Česka!R^

0 0
možnosti

tak tam jsem taky nikdy nebyl... ale vypadá to nádherně :-)

0 0
možnosti
Foto

jen neříkej, třeba někdy zavítáš :-)

1 0
možnosti
Foto

I15v58a19n 28M20a49r27e42k

19. 5. 2020 20:35

No nádhera, poklona a Karma pane Šišo. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Nechci vypadat jako škarohlíd, ale chybí mi tam pohled sdola (tedy strop sklepa) :-)

1 0
možnosti
Foto

původně to bylo v plánu,ale nějak mi vadí už schody:-)

0 0
možnosti
Foto

Váš blog je pěkný, ale předmět jeho náplně mne již nezaujal.

0 0
možnosti
Foto

:-)není to malinko protimluva?

0 0
možnosti

Jaromíre, krásný zámek i park, který mi připomíná trošku parky v Dobříši. Nádhera, děkuji, v Nových Hradech jsme zatím nebyli:-) R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

správně si Lenko uvedla...zatím:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné! Znamenám si. Ten pohled do piva zhora mne trochu zmátl. To je taky foceno dronem?;-);-DR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS