Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^To bylo příjemné pocourání, Jaromíre:-)

0 0
možnosti
Foto

jo, trošku z toho už znáš:-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné fotky. R^:-)

Nikde není vidět ani živáčka, kromě kachen a labutí. Chválím, že byly dodržovány odstupy. ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)jo dával jsem na to pozor, aby mi nikdo nelezl do záběru :-)

2 0
možnosti
Foto

I56v42a95n 41M92a64r42e38k

14. 4. 2020 8:57

Pane Šišo, jako vždy.R^R^R^Blatouchy na jaro mě vždy dostanou. R^

0 0
možnosti
Foto

což se stává i mně:-) díky

1 0
možnosti
Foto

Pěkná, známá místa. Nikdy neškodí je navštívit znovuR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Paráda! Ta černobílá mě dostala úplně R^:-)

0 0
možnosti
Foto

no protože jste si na černobílé :-) dík

0 0
možnosti
Foto

já courám, ty couráš, my couráme, jen každej jinde:-) a jen bych podotkla, že jsem si vždycky myslela, že Třebovka se jmenuje Třebůvka. Vyvedls mě z letitého omylu;-)

1 0
možnosti
Foto

Taky jí říkáme Třebůvka;-)

0 0
možnosti
JF
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,64
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik