Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Téééda, Vy jste toho obrazil, Jaromíre! No je to ale krása, hned bych se svezla, třeba na tom "praseti" :-).

0 0
možnosti
Foto

ale s posedem bokem:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný a Třebová potěšila;-)R^

0 0
možnosti
IL

I56v16a95n63a 34L24a89n77c16e

29. 1. 2020 12:01

Krasna auticka. R^R^R^

0 0
možnosti
ZJ

.... tak TOHLE .... tohle JE PECKA R^ :-)!!

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, to je zase krása převeliká R^R^R^:-).

0 0
možnosti
Foto

souhlasím, hezky se to fotilo:-)

0 0
možnosti
Foto

Nádhera. :-)R^

Hlásím však chybu nebo spíš zázrak. Když jsem klikl na tu Mercury, kterou uvádíš jako Cadillaca, tak se změnila na jiný typ Mercury, pootočila, přemístila jinam a změnila se jí SPZka z CZ 09V 0486 na CZ 09V 0816.

To jsou mi věci. Nemohl bys z mého starého Peugeot udělat novou Teslu S nebo alespoň Teslu 3? Předem děkuji.;-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, rozklikávání fotek v tomto blogu nefunguje na více místech. Když kliknu na fotku té krásné černovlasé ženy nad fotkou té Mercurry, tak se mi zobrazí fotka toho muže nad ní. Pak jsem klikl na fotku toho muže, očekávaje, že si z nás děláš vědomě legraci, a objeví se mi fotka té ženy, ale ejhle, objevila se mi fotka toho muže. To je sice správné, ale proč se mi ten muž objevuje i po rozkliknutí fotky té ženy?

No nic o moc nejde. Měj se.

0 0
možnosti
PC
Foto

díky za každé nové veteráno :-)

1 0
možnosti
Foto

tak jo, dám průběžně další, protoe už mně přetéká veteránama archiv:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,01
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik