Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já si vybavila ještě z vyprávění pana Sováka, jak byl pan Kemr s ND v SSSR a z Moskvy mu přišel od něj pohled s tímto textem: Ježíš, Marijá! Josef...

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, za toto připomenutí Vám moc děkuji. R^ Jinak řečeno, pak Kemr zdobí každý film, ve kterém hrál. A mě nikdy nepřestane mrzet, že jsem ho nikdy neviděla naživo na divadelních prknech. To musel být velký zážitek.

1 0
možnosti
Foto

na jevišti jsem ho taky nikdy neviděl, zato ve filmech exceloval:-)

0 0
možnosti
Foto

Dik za připomenutí, chlope. To byl pan herec a pan člověk. R^

1 0
možnosti
Foto

o dívání ani nemluvě:-)

0 0
možnosti
Foto

V ŠSP neradil, ale kul pikle. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

radil kout pikle...bych viděl jako schůdný kompromis:-)

0 0
možnosti

Tady nezbývá než napsat to samé co už jiní níže a tj. Pan Herec. A pro mě, který má strašně rád tuhle generaci herců typu Menšíka, Bláhy, Marvana, Sováka, Kopeckého, Wericha a dalších a dalších, z dvojitým P.

Moc díky za připomenutí. R^

2 0
možnosti
Foto

dobře jste to vyjmenoval

0 0
možnosti

JK mám v té mozaice slavných pánů herců, kteří již nebudou a nemůžou býti překonáni. Nejvíce se mi asi líbil v Chalupářích a proč, no prostě mě to dojímá a zejména tím, jak hluboký vztah může být mezi dvěma stárnoucími dědky, mezi cholerikem a silně věřícím ....R^R^R^

1 0
možnosti

Fakt je, že nevěděl, co znamená slovo "hrdobce", ačkoliv se o tom bavíme již dobrou čtvrt hodinu...

0 0
možnosti
Foto

to je snad jediné, co mu lze vytknout:-)

0 0
možnosti
Foto

A jak nemusím Kocábovy písně, tak Stáří nemá chybu, hlavně kvůli panu Kemrovi.:-)

1 0
možnosti
Foto

ten tomu dodat ...stáří dokonale.

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,99
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik