Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Pěkné a vypovídající.

5 0
možnosti
VN

Také děkuji ... za procházku tímto krásným místem . Je to monumentální . to nebyla

procházka na jeden den ... R^

2 0
možnosti
Foto

díky za návštěvu:-)

1 0
možnosti
LH

Jaromíre, krásné fotky, jako vždy. Vidím, že město je již moderní, socha Vysockého pěkná, ale líbí se mi i ty chrámové stavby skoro na konci. Díky za procházku tímto krásným místem :-)

R^

3 0
možnosti
Foto

rádo se stalo, jsem rád že se k výpravě přidala, i když jen virtuálně :-)

0 0
možnosti
PK

No, mění to mé představy o současném Rusku...moc pěknýR^

3 0
možnosti
Foto

:-)díkas...předsudky je třeba odhodit:-)

2 0
možnosti
JL

Aha. Aktualizoval jsem si představu. Mrakodrap Vysockij, to by mě nenapadlo.

0 0
možnosti
Foto

asi od slova vysoko:-)

1 0
možnosti
VF

Koncem srpna jsem si naplánovala výlet s cestovkou do Jekatěrinburgu. Po zjištění ceny zůstanu doma. Proto velký dík za cestování s Vámi !

0 0
možnosti
Foto

pokud letadlem tam a zpět, pak to vyjde dráž:-/

0 0
možnosti
Foto

R^

nezkazil Ti ten Lenin chuť k jídlu? :-)

1 2
možnosti
Foto

ani ne, ten je tam všude...bych musel být hlady:-)

3 0
možnosti
JZ

Pěkný blog. Zasloužená karma. Ty lavičky u hrobů zesnulých jsme viděl také, na druhé straně by mohly o ty hroby lépe pečovat.

1 1
možnosti
Foto

to ano, pečování jim moc nejde:-) dík za návštěvu

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,64
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik