Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky - velmi poučné! Chybí upozornění: NEČÍST PŘED SPANÍM - PŘÍLIŠ DĚSIVÉ!

0 0
možnosti
Foto

Jakápak pyramida neznámého určení. To je budoucí mauzoleum pro žvýkačku odhozenou Vladimírem Vladimírovičem, kterou jsi s nasazením vlastního života vytotografoval v minulém blogu... :-)R^

0 0
možnosti
Foto

možná tam o mně bude zmínka:-)

0 0
možnosti

Jaromíre, to mám radost, že jsem si mohla ještě toto prohlédnout.

Je to moc zajímavá cesta, na kterou už se nepodívám. Takže jsem vděčná tvému vyprávěcímu i foto umu.

2 0
možnosti
Foto

tak příště popojedeme dál :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěknou dálku si ujel!R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

to nejsem ani v polovině :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Jaromíre, velmi zajímavý výlet do míst, která mě jinak netáhnou. :-)

0 0
možnosti
Foto

Soňo pokud máš předsudky, tal ja zahoď:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkná blogoprocházka R^ z míst, kam se jen tak nepodívám :-)

1 0
možnosti
Foto

ale vyloučit se to nedá :-)

0 0
možnosti
ZM

není to divné, když nápis nad pivovarem není v azbuce, ale česky? :-))

co jste pili v klasické pivnici, nevím (na sklenici je nápis Fuller's, tak že byste pili londýnské pivo??), ale na Krušovice by mě nikdo nepřemluvil...

Volha vypadá jako pěkná říčka a jinak to tam na první pohled vypadá jako leckde jinde...

0 0
možnosti
Foto

myslím, že nakonec by sis dal i Krušovice...a nebo vodu, teda :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za pěkný fotoblog. R^:-)Tam jsem ještě nebyl, tak jsem si fotky rád prohlédl.

Ten obraz Lenina a jeho party je skutečně zajímavý.

0 0
možnosti
Foto

jo a byl tam jakoby nepatřičný:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,95
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik