Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Jednou ty fotky sepsuju. Ale, co pak se to dá? :)

Karma.

0 0
možnosti
Foto

ahoj Jardo, dík do Holanska:-)

0 0
možnosti

Krásně jsi ten skvost nafotil, a tedy prezentuješ:-)

Díky, Jaromíre!

2 0
možnosti
Foto

no tentikrát jsem měl pomocníky:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak přece došlo na obnovu těch cibulovitých střech věží. Ty jehlancovité působily nevhodně a provizorně. Myslím, že by se měl kostel obnovit cele barokně, i s určitým tvůrčím přínosem (to by byla práce pro mě). Prosklený modernistický krov vyznívá také jako provizórium a pokud by takto měl zůstat, tak jako nepatřičný kýč. Nespojoval bych takto nesourodou architekturu a stavební technologie. Něco podobného jako Emauzy v Praze, ale tam jde o zničené průčelí chrámu.:-/

Díky za informační fotografie.

0 1
možnosti
Foto

že budou nové kopule se vědělo, otázka byla jen kdy. Ta szřecha zůstane neslyšel jsem že by se to mělo měnit

2 0
možnosti
VF

Takto jsem si od dětství představovala stánky Boží. Bez zlata, bez honosného bohatství. Snímek z dronu mě ohromil, až mně vyhrkly slzy. Vám obrovské poděkování za snímky i komentáře.

2 0
možnosti
Foto

Z té krásy se mi až zamotala hlava;-)ještě žes nabídl to osvěženíR^

2 0
možnosti
Foto

jsem rád že ses osvěžila :-)

1 0
možnosti
Foto

musím jednoznačně souhlasit:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,62
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik