Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Jaromíre, to je krásné. V Neratově jsme ještě nebyli, ale nyní jsem ho díky Tobě mohla vidět, paráda. R^

1 0
možnosti
Foto

jednou tam určitě zajedete :-)

0 0
možnosti
Foto

Neratov mám ráda,občas tam zajedeme a vždycky se mi tam líbí.O té střeše jsem také nevěděla,je to krásný pohled,zdravím Zdena:-):-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

ahoj Zdeno, dík za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásný kostel....

Mám ráda, když se citlivě skloubí a tím i doplňije staré s novým....

Skleněná střecha je naprosto skvělá....a ještě je ve tvaru kříže, což jsem nevěděla... Celý kostel je tím krásnější a zvláštnější...uvnitř světlo....V díky Jaromíre...R^R^R^

4 1
možnosti
Foto

R^tam se taky musím podívat:-)

1 0
možnosti
Foto

to rozhodně udělaj možná bys tam mohla potkat i třídního:-)

1 0
možnosti
Foto

...trochu jsem přemýšlela, jestli se píše kupole nebo kopule. A obojí je správně. ;-)

3 0
možnosti
Foto

vím co píšu, mám taky nějaké vzdělání:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Zvláštní kombinace starobylý kostel-moderní střecha, musím si na to trochu zvyknout. Ale OK, paráda:-)

3 0
možnosti
Foto

Tak jako si zvykli mnozí lidé na Staroměstském náměstí na tu ruinu z války nebo na ty betonové špice na gotickém kostele v Emauzích. Nabo také na ten "soudobo-gitický" dům U Kamenného zvonu na SN.

1 2
možnosti
Foto

Neratov je nádherné mystické místo. Prosklená střecha mu dodává neopakovatelnou atmosféru. Povedla se i výzdoba uvnitř. Slouží tomu, co má – vnitřnímu ztišení. Líbí se mi, jak se pod jakoukoli fotkou z Neratova (případně pražských Emauz) už roky zapškle zviditelňuje pan Stratil, brouk Pytlík, co všemu rozumí nejlíp. Začíná to být úsměvné.

7 1
možnosti

S tím "věhlasným" broukem Pytlíkem architektury jste to vystihla dokonale.

Ta skleněná střecha je super. A dává jistě interiéru úplně jiný rozměr. Zvlášť ve slunných dnech, jako jsou nyní.

6 1
možnosti
Foto

Hned to průčelí vypadá jinak, když se mu dalo to, co u patří. I interiér by získal, kdyby se mu vrátilo to, co ztratil. Alespoň v základní architektuře (vybavení již může být jednodušší a modernější). Ta prosklená klenba a krov, provedené současnými stavebními technologiemi, rozbíjejí baroko chrámu v interiéru i v exteriéru. Mělo by se to zaklenout původní klenbou, takto je to jen kýčovitá atrakce.

0 2
možnosti
Foto

Omluva za vypadlé písmeno.

0 0
možnosti
Foto

Kostelík se Ti, Jaromíre, odvděčí chládkem v parném létu. Místo svěcené vody si dej hlt piva. Podívej se na můj poslední blog, jak se ráno připravit do zaměstnání pokud nejsi v důchodu...R^ za povedenou reportáž:-)

0 0
možnosti
Foto

v duchodě jsem, ale i tak mrknu, díkk za návštěvu:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,63
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik