Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

Už jsem dlouho nikde nebyl, jak vidím.

0 0
možnosti
Foto

I43v60a33n 73M17a98r95e68k

28. 5. 2019 9:56

Naádhera a superkarma p.Šišo. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

díky, další díl bude následovat :-)

0 0
možnosti
Foto

no joooo...příště snad bude dolní zámek přístupný, abych ho mohla nafotit.;-)

0 0
možnosti
Foto

no hlavně aby to bylo do dalšího kola putování :-)

0 0
možnosti
PK

Nádhera, jakožto člověk zabývající se heraldikou mě tyto obrázky vždy potěší a jakožto masožrouta mě ten řízek s bramborem asociuje mé první návštěvy Německa se sportovním oddílem, tam byly pro mě na talíři taky divy, které jsem doma nezažil.;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Cožpak nevidíte ty knedlíky? To je tady na Náchodsku tzv. "Pavlišov" a je to výborná kombinace smažo-vepřo-knedlo-zelo.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jak to, že jste minul zámek ve Stárkově (poblíž Hronova)? Nyní je sice v hrozném stavu, ale již se pracuje na jeho "zmrtvýchvstání". Vypracoval jsem pro majitele zámku první plány na rekonstrukci průčelí budovy. Můžete je dohledat i na mém zdejším blogu.

0 0
možnosti
Foto

samozřejmě nemohl jsem objet všechno, ale chystám se příští rok na další kolo, tak třeba i Stárkov :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik