Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Popisy dobré, ale kvalita valné většiny snímků nevalná:-). Celkově je toto vyprávění výrazně pod úrovní většiny předešlých blogů a nic na tom nemění ani některé místní nekritické příspěvky (např. Jitky Štanclové;-D;-D;-D) Je vidět, že autor sahal hluboko do archivu.Škoda:-(.

0 0
možnosti

nutno dodat, že i naproti zámku Sokolnice je pivovar s velmi dobrými ležáky :-) jinak dík za exkurzi po zámcích, kde jsem většinou nebyl...

0 0
možnosti
Foto

ale byl si v Sokolnici :-)

0 0
možnosti
Foto

Zaujalo mě několik zámků, například Slavkov :-)

0 0
možnosti
Foto

co by Tě mohlo zajímat...tak třeba že byl v majetku Kouniců a Václav Antoním Kounic byl dovorním a státním tajemníkem Marie Terezie :-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, jedna krása za druhou....

Až mě rozbolely nohy, než jsem to všechno prošla...:-)

Kdo umí, umí...R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

no mně by upadly :-) Ilso díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Pak kdo furt někde courá.:-)

0 0
možnosti
Foto

kdybyzch to měl obcházet, mám to na sto let, ale objetý to bylo za dva roky, včetně dílu předešlého a dílů následných:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, opět vynikající fotoblog. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jardo dík, příště to vezmu do Čech:-)

0 0
možnosti
Foto

Blíže ke hradu, blíže :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Chlape, opravdu tady patříš mezi těch několik blogerských jedničekR^R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

jejku, to se dobře čte:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS