Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, ty seš přes motorky.R^

0 0
možnosti
Foto

Páni, jak se dá ze srazu motorkářů udělat hezký blog. Nádhera. Ten jeden "pérak" mi připomenul, že táta jezdil na motorce také, ale ne dlouho. R^

1 0
možnosti
ZM

pro mě je hlavně ta poslední fotka ;-)

0 0
možnosti
Foto

mě to hned napadlo:-)

1 0
možnosti
VF

Kamarád s těžkým srdcem prodal BMW Sahara. Když zjistil, že místo oprav si kupec z motorky vyrobil zahradní traktor, tak zaplakal.;-(

0 0
možnosti
Foto

tak to věřím, brrrr

1 0
možnosti
LH

Parádní FR, jako vždy, to musela být pěkná akce :-)

0 0
možnosti
Foto

Bezva jízda,supééééééér :-):-)

0 0
možnosti
Foto

Lidičky v koženém, pokračujte a držte pohromadě!R^:-)

0 0
možnosti
Foto

...jak všechny fotky tvoje? Dyk ti tam leze do zelí nějaká Tereza Hladká ;-)

0 0
možnosti
Foto

no jo, to máš pravdu, hned to musím opravit:-) a Tereza mi do zelí neleze, jelikož jsem ji o pár fotek do příběhu požádal :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,01
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik