Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tyjo, žasnu, kolik lidí jsi nachytal ;-D

2 0
možnosti
Foto

H10a34n44a 48V66l63k39o64v22á

15. 4. 2019 20:54

:-) Úplně přesně nevím jak to myslíte, ale krátce po sametovce nebyly Éčka.

A odsunutým Němcům se majetek nevydával na základě Benešových dekretů.

Mé tetě (Židovce) takhle nebylo vráceno několik nájemních domů v Brně přestože odsunuta nebyla a Němkou byla jen z půlky....

0 0
možnosti
Foto

kdybych věděl že umím mysifikovat, dám článek 1 dubna, už jenom proto, že tam je napsáno, co se nikdy stát nemohlo :-)

3 0
možnosti
DP

Zacatkem sedesatych let se uvolnilo povolovani ceskoslovenskych viz Nemcum sudetske provenience, nebot byly potreba valuty. I kdyz kvuli valutam nebylo na vybranou, tak verchusce a StB to nedelalo moc radost. Tak StB rozsirila famy na nekolika mistech, ze sudetaci navstevuji lidi, co bydli v domech po sudetacich s tim, ze at jim to ti lidi opatruji, ze si ti sutaci pro ten dum a majetek driv nebo pozdeji prijdou. Zajimave bylo, ze ty historky , at treba z Krumlova nebo Jablonce ci Zatce byly nachlup stejne, takze soudni lide vedeli, ze jde o famy. Ovsem ti sudetaci, co tehdy navstivili CSSR, meli z "organu" a StB takove bobky, ze by je podobna pitomina ani ve snu nenapadla.

2 0
možnosti
Foto

No nevím, do jaké míry ta akce StB ovlivnila výrok, který jsem tehdy zaslechl: Ten vila se opravovat nebude, ten patřila Rakušance.

0 0
možnosti
Foto

R^teda kšandičky ti Jaromíre fakt sluší;-) a no ta historie je fakt zajímavá-hlavně se nikdy z ničeho neskládatR^

0 0
možnosti
Foto

a občas mystifikovat :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkná historka, taková trochu infarktová 8-o(být na místě současných nájemníků domu) a ten hošík s kšandičkama se také povedl - to jsi fakt ty?;-DR^

0 0
možnosti
AN

Jak říkala maminka :"pak jsem se l probudil

0 0
možnosti
AN

Nějak mi to uteklo, ale protože jsem poválečné dítě, z pohraničí, ale zažil jsem, návštěvu v osmasedesátém, i další v době nedávno minulé. Vcelku oboustranně korektní.

0 0
možnosti

No, zaplať pánbůh, že je to jenom fikce. Klidně by se to tak mohlo odehrát.

Ale takhle je to dobře, a vy i kočky jste tam, kam patříte. Doma.

1 0
možnosti
Foto

ten začátek je správně, ale to ostatní samozřejmě fikce...jsem rád, že si to prohlédla :-)

1 0
možnosti
Foto

nejvíc mě zaujala ta krev. :-) A samo fotka malýho Jaromírka;-)

0 0
možnosti
Foto

mě to teda taky zaujalo...když jsem foto našel:-)

0 0
možnosti
Foto

možná, ale nesmíš zase všemu věřit :-)

1 0
možnosti
Foto

Malý Jaroušek a zajímavý příběh. R^V

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,02
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik