Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tož to je pěkný a taky pěkně kompletní fotoblog. Krásné pohledy na Karlovy vary a vtipné komentáře.

Kroužkující nefiltrovaný Gambrinus... joj, to bych taky neodolal! :-)

0 0
možnosti
Foto

že jo :-) dík Marku za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

z okna jste měli krásnou vyhlídku

za mne však zralou na vodku,

krásné fotky od (jistě) dobré becherovky...R^;-)

0 0
možnosti
Foto

no spíš rum a pivo, becherovku jen ze slušnosti :-)

0 0
možnosti
Foto

a já pořád kdo tu blázní

a on pivař - jede z lázní :-)R^

1 0
možnosti
Foto

tak to máš pravdu milý hochu..

.láznili jsme se jen trochu

a jak to tak u nás bývá,

zajmali nás hlavně piva.

0 0
možnosti
Foto

:-)R^Švihák lázeňský.

Vary docela znám,jako děcko jsem tam jezdila s babi a dědou.;-)

0 0
možnosti
Foto

to já až teď...zas Rusů:-)

0 0
možnosti
Foto

Na fotce s bílým županem a černou kšiltovkou vypadáš jako lázeňský švihák, leč poslední fotka naznačuje, že jsi byl i lázeňský povaleč.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

hmmm přesná kvalifikace:-)

1 0
možnosti
ZM

příběhy z Ruska :-) chólodno, chólodno? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych měla výhradu k těm zlatým věžičkám. A třináctej pramen se podává v rámci procedur?

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre a ty Karlovy Vary, to už je ,,rusko,, ?

Promiň, to je reakce na tu azbuku. Jsem takovej pidivlastenec.

Moc pěkná procházka, jako vždy :-) !!

zdravím Marie:-)

0 0
možnosti
Foto

no ono to je tak...jasně, je tam hodně Rusů, ale Ti Rusové Vary opravili...ale ne že bys tam nezavadila o Čecha...dokonce i Němce jsme potkali:-)

0 0
možnosti
Foto

R^teda ty si užíváš:-)jezdím tam s turisty ale některá zákoutí z tvých fotek vidím poprvéR^

0 0
možnosti
Foto

zkus to někdy bez turistů jen tak pro sebe:-)

0 0
možnosti
OF

SuperR^

Sejdou se dva borci.

Pepa: „Ty jo, teď jsem se vrátil z lázní s tím kolenem a doktor mi řekl, ať piju ten jejich pramen tam, tu vodu. Tak to piju dva dny a nic, tři dny - nic, pět dní - nic. Až teda ten šestej den se začalo něco dít.”

Jarda: „Bolesti začaly ustupovat?”

Pepa: „Nee, poblil jsem se.”

1 0
možnosti
Foto

:-)tomu celkem rozumím:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,99
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik