Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaromíre, paráda. A s dinosaurem jsme se sešli., viz. můj blog po Tobě.;-D

0 0
možnosti
Foto

dinosauři jsou všude :-)

0 0
možnosti

tohle je pastva pro oči :-) lán pampelišek jsem už dlouho neviděl a takhle v laborce mám pocit, že ho vidět potřebuju... za barákem vylezlo pár sedmikrásek a podél příkopů jsem při "cyklistice" minulý týden viděl nějaké podběly - právě ty pro mě znamenají, že zima je pryč ;-)

0 0
možnosti
Foto

už to bude jen lepší :-)

0 0
možnosti

Je to zkrátka Jaromír Šiša.R^:-)V

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ potěšilo moc i s doprovodnými texty :-)

0 0
možnosti
Foto

no jo, je jaro - kvetou dinosauři :-)R^

0 0
možnosti
Foto

i plaseosauři jsem si všimnul:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásně jsi se pocoural. Všechno kvete ostošest, potravní řetězec funguje, jak má a na pitný režim je třeba dbát.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

no...pocoural jsem se spíš v archivu...ale pravda, všude jsem byl:-)

0 0
možnosti

jeste chvili a jsme tam! karma

0 0
možnosti
Foto

třeba už tam jsme aspoň u nás to už tak skoro vypadá :-)dík

0 0
možnosti
Foto

;-DHlavně jídlo všem žravcům.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,00
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik