Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZM

Milevsko je kousek, ale o tomto jsem neměl tušení - informace se zřejmě vyhnula Táboru obloukem a zalétla až dál na východ :-)

0 0
možnosti
Foto

nedá se to vyloučit :-)

0 0
možnosti
Foto

To je krásný, ale Dycky Most to nemá chybu!;-DR^

0 0
možnosti
Foto

ani dvoupohlavní maska nebyla špatná:-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec Jaromíre, zase se ti zadařilo. :-):-)

0 0
možnosti
Foto

však jsem se málem ukoukal:-)

0 0
možnosti
Foto

Zajímavý byl ten "Dlouhý", který aby se neudusil, tak dýchal rozparkem vlastních kalhot.

0 0
možnosti
Foto

Skvělé a mám děsný hlad z toho nádherného jídla,zdravím :-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

a taky tam byla maškary:-)díky Zdeno

0 0
možnosti
Foto

Fajn obrázky! Z Milevska znám jen klášter.;-DR^

0 0
možnosti
Foto

no já už ho znám taky:-)

0 0
možnosti
LH

Super akce, viděla jsem reportáž v TV, ale tvoje je nějak lepší, díky Jaromíre :-)

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,96
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik