Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dobrej exkurs, ovšem nevím, jestli bych byla schopná jako ty tam strávit noc. Ovšem vzhledem k tomu, že i v dnešní době máme docela aktuální hrozbu normalizace, je to blog velmi poučný. Mohl by tam za pár let viset Babiš a Zeman...:-/ tobě za zpracované téma a odvážné přespání karmaR^

2 0
možnosti
Foto

chlapce z týmu to tak zaujalo, že tam budeme žít a spát spát dva dny a dvě noci.:-)

1 0
možnosti
VF

Když jsem viděla ty noviny, vzpomněla jsem si na Karla X. Vyhrál soutěž o nejlepší popis pod obrázkem souložící dvojice. Ptali se ho, jak k tolika návrhům přišel. "Otevřel jsem Rudé právo a tam toho bylo dost".

Abyste pochopili o co šlo, potřebovali byste tehdejší noviny. Tenkrát se všechno zlepšovalo, zvedalo, dělalo pro náš lid. To byly časy.

1 0
možnosti
Foto

R^Byla to hrozná doba, stále je třeba o ní psát.

2 0
možnosti
Foto

no správně mít neměli, ale měli, nikoliv však točené na to jsem chodil nahoru:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný, byť trochu depresivní blog.

Pro kolik lidí a jaké lidi byl ten kryt zamýšlen a jak dlouho by v něm vydrželi? A po případném výbuchu atomové bomby nad Brnem nebo blízko Brna, jak dlouho by lidi v něm čekali na to, až z něj vylezou, a co by pak dělali? Nahoře by to bylo jistě ještě nějakou dobu pořádně radioaktivní.

Noe myslím také v arše čekal dostatečně dlouho, až se v místě přistání jeho archy rozbujela vegetace. Vyslal kvůli tomu z archy myslím holuba.

Nebo by v krytu lidé museli čekat tak dlouho, než je spřátelení soudruzi přijdou z venčí osvobodit.

Trochu černý humor: Jeden můj holandský známý kdysi říkal, že kdyby došlo k atomové válce, že se při výbuchu bomby postaví na střechu, aby měl rychlou smrt.

0 0
možnosti
Foto

Jardo ptal jsem se...kryt je pro 500 na tři dny...pro štáb a nesměli tam ani rodinní příslušníci elity na tři dny. NPtal jsem se jestli to neni málo a bylo mi řečeno, že i kdyby to bouchlo přímo nad Brnem, hned první den se radiace výrazně sníží a třetí den je na úrpvni kdy se dá jít už ven...co by člověk viděl, je další věc.

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, skvělé, neměl jsem potuchy, že takový hotel existuje.

Dostala mne i komunistická strana Islandu. Jen by mně zajímalo, kolik má členů, protože Islanďanů je cca 350 000, a předpokládám, že nejde o masovou organizaci. Třeba je ten mamlas jen vyčůranej, chtěl podívat do ČSSR a tak soudruhy podvedl tím, že stranu založil a vedl sám sobě.

Karma.

2 0
možnosti
Foto

Tomáši to je ze sjezdu KSSS :-)v době slávy SSSR asi existovalo mnoho takových srandovních stran, patrně proto, že je Moskva podporovala nejen ideově. Myslím,že dnes už jsou takové strany z velké části minulostí.:-)

0 0
možnosti
JV

R^R^R^Výbrný

Nato čtení těch bolšo-komunistických bludů musí mít člověk dobrý žaludek.

2 1
možnosti
Foto

no když už to je minulost, je to čtení spíš úsměvné:-)

0 0
možnosti
Foto

Pane Šiša, velice dobré, až z toho málem šišlámR^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,63
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik