Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ tak jsem konečně někam opět vyrazila , paráda, díky.:-)

0 0
možnosti
JS

Tentokrát trochu postrádám ostrost :-(, ale jinak dobrý.

0 0
možnosti
Foto

:-)nebyl čas zasostřovat:-)

0 0
možnosti
Foto

Zase se ti to povedlo, príma výlet;-)R^

0 0
možnosti
Foto

a navíc nikdo ani nepíchnul:-)

1 0
možnosti
ZM

...tak tam to znám taky jen trochu... z Blanska jsem na kole jezdil na Jedovnici, což úplně pohoda nebyla ;-)

0 0
možnosti
Foto

no tak to jsi byl v podstatě člen skupiny A.:-)

1 0
možnosti
Foto

H57a19n72a 18V42l93k85o29v79á

19. 2. 2019 18:56

:-) Díky za obrázky z námi oblíbených míst. V Sokolovně že pozdravujeme...

Nicméně jste mne překvapil jednak tím kolik krásného se dá najít v Adamově a druhak tou Costou v Brněnském přístavu...tu jsem ještě neviděla..a že tu žiju 47 let....R^

1 0
možnosti
Foto

no, tu ještě nikdo na Prýglu neviděl:-)díky za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

Mám Tě zas chválit? No jo,to jinak nejde,je to opět skvěléR^

0 0
možnosti
Foto

kritika je povzbuzující:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ten dřevěný kostelík je krásný-vlastně celé je to nádheraR^

1 0
možnosti
JR

J73a72n 33R16á57ž

19. 2. 2019 17:26

Čumím, jak jsou dnes cesty kolem Svitavy krásně sjízdné. Jsem už stařík, na takové dlouhé čundry už nemám a tak jsem se s chutí pokochal, alespoň krásnými fotkami.

Díky!!

PS. Bydlím v Lelekovicích a tak si zajedu "kolmo" na pivo maximálně přes Rozdrojovice na Sokolák po třech se vyšťavím přes Babu a Českou zpátky. Pak se dva dny léčím! ;-D Mohu Vám tu cestu kolem Svitavy jen závidět.

0 0
možnosti
Foto

taky to nepřeháníme:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné a nic nechybí,R^R^ ostatně jak jsme u tebe zvyklí...

0 0
možnosti
Foto

no jo. jsem takto zvyklí:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,00
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik