Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tak jsem se k tomu, Jaormíre, konečně dostal - a ono je to z kraje mého současného žití :-) jen do té Bechyně (a do pivovaru) jsem se zatím nedostal / v červnu mi v tom zabránila ta štiplavá potvora - sršeň a v září děravá noha... tak snad letos ;-)

0 0
možnosti
Foto

Paráda. Ale po těch šprušlích nad vodou, to bych na kole asi nedala ;-D

0 0
možnosti
Foto

dvě piva jeden rum a pojedeš jako drak:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, to byl velký výlet a spousta krásných fotek. Ale Dům holubí a vodárna nemají chybu.;-)

0 0
možnosti
Foto

Dům holubí a pivovar...bych to viděl já :-)

2 0
možnosti
Foto

Krááááásné - v Bechyni jsem nebyla,tak o asi budu muset napravit:-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

Krásně teplíčko, to dnes přišlo vhod;-)R^

0 0
možnosti
Foto

věřím, ale i tak je zima po dlouhé době bezva:-)

0 0
možnosti
Foto

Po tom mostě v Bechyni jsme předloni taky jeli na kole, trochu mi dělala problém ta výška.:-P

Pěkný výlet.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

to jako že ses ani nepodívala?:-)

0 0
možnosti
Foto

Jo jo, s Velorexkou na křížáky!

To by pane Zikmund upaloval.

(ještě víc než v Kostnici) :-)R^

0 0
možnosti
Foto

škoda že jich měli tak málo :-)

0 0
možnosti

Hezký. Bechyni znám, tam jsem se něco nach..napil. Z pohledu na indické jídlo jsem dostal vyrážku.

0 0
možnosti
Foto

ale bylo dobrý:-)dík za návštěvu

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,00
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik