Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chlape, děkuji za parádní fotoreportáž! R^R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Nikdy jsem tam nebyla, díky. A to pivečko by zrovna teď bodlo.R^V

0 0
možnosti
Foto

pivo teď? asi sedíš o krbu:-) dík za návštěvu;-)

0 0
možnosti
Foto

Konečně jsem se dočkala! Skoro všude jsem byla R^:-)

0 0
možnosti
Foto

se Ti muselo dost ulevit :-)

0 0
možnosti
Foto

V Adršpachu to znám docela dobře. Děda měl chalupu kousek odtamtud. Krásné místo. R^

0 0
možnosti
LH

Jaromíre, nádhera, jako vždy krásné fotky a k nim super komenty. Navíc jsi mě vrátil do míst, kde jsem před nějakými 30.ti lety strávila pár dní. V Adršpachu, Babiččině údolí a okolo. Zámek Ratibořice byl tehdy zavřený, tuším, že v nedobrém stavu...Díky moc a těším se na Tvou další FR :-)

:-)R^:-)

0 0
možnosti
Foto

ahoj Lenko, dík za návštěvu :-)

0 0
možnosti

To je tedy super začátek roku, Jaromíre!:-)

Tak ať tě v tomto roce další tak pěkné výlety neminou. A k tomu dobré zdraví přeji!:-))

0 0
možnosti
Foto

snad neminou:-)dík za návštěvu;-)

1 0
možnosti
JK

Moc hezké - můj rodný kraj. Děkuji za skvělou procházkuR^

0 0
možnosti
Foto

:-)jejku, tak se to hodilo:-)dík za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Jaromire, skvělé jako vždy R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 37,94
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik