Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádherný tým predátorů!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^už dlouho mě žádný blog nepotěšil jako tenhle;-)R^

2 0
možnosti
Foto

...čímž jsem mimořádně potěšen :-) díkas

0 0
možnosti
Foto

Dal jsem Ti karmu, kocoure.....R^

0 0
možnosti
Foto

Kočky a kocouři, to je moje. Prostě patřej k mýmu životu, a jak tak koukám, k tvýmu taky.R^V

0 0
možnosti
Foto

no kočky si mě pořídily:-)

0 0
možnosti
VF

Kočky jsou milé, hebké, ale nesmí jich být 20 i víc u sousedů. Dali jsme nová vrata ke garáži a za jednu noc na nich bylo devět páchnoucích cákanců od kocourů. Bála jsem se nasít mrkev, petržel, nasadit brambory, protože zahrádku "hnojily" kočky. Hrábnout do záhonu a vytáhnou kočičák, otřes. Všeho s mírou (i bez Míry).

0 0
možnosti
Foto

to je naprosto jasný

0 0
možnosti
JN

Super práce, a tak volám jako hrom, ať je koček milion, povedlo se to na stopro :)

0 0
možnosti
Foto

správný slogan :-) dík

0 0
možnosti
Foto

J51a66n 40P17r73a91ž68á97k

16. 11. 2018 13:04

R^To je super kočičárna. Jaromíre, vyřiď jim, ať zítra všichni drží tlapky útulkovkám na výstavě:-)

0 0
možnosti
Foto

vyřídím...v té druhé části jsou kočky přežívající v zahradní kolinii nad městem kde mám chatu.:-)

1 0
možnosti
JS

Parádní kočičment! :)))

0 0
možnosti
VN

Kolik koček a kocourů - tolik palců R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,58
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik