Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Holky musí vždy všechno zachraňovat, ještě by měly hrát fotbal v mužských sestaváchR^:-)

0 0
možnosti

viděl jsem jen posledních 6 gamů a nestačil jsem se divit těm obratům - holt ženský :-) ale dopadlo to, jak jsme chtěli R^

0 0
možnosti
Foto

Byla to paráda. Oba tenisové dny skvělá podívaná. Holky do toho daly srdce, ale my diváci taky! V

0 0
možnosti
Foto

No ale bylo to drama.

0 0
možnosti

Jaromíre, na tenis jsme se dívali v sobotu i včera a před Kateřinou smekám. Kolikrát už měla slzy v očích, že se jí něco nepovedlo, ale bojovala dál a vyhrála. Krásné čtyři hodiny sportu, i když jsem je již obě litovala. Měly toho plné kecky. Jak píšeš, Barbora se krásně rozloučila se svou kariérou. Lepší už to být nemohlo...No a naši porazili Rusáky v hokeji, paráda, ne? I na to jsme v přestávkách koukali :-) :-) :-). R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

jo, užili jsme si to :-)R^

0 0
možnosti
Foto

...jsem to teda neviděla, ale po tvé sportovní reportáži jako by se stalo. R^

0 0
možnosti

Karma.

I když jsem se těšil na nádherné momentky přímo z haly. :)

0 0
možnosti
Foto

ty má kolega ...teď je ve výběru :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,95
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik