Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Musím přiznat, že jsem nepoznala ani jednu fotku z Orlických hor, a to tu žiji celý život. Můžete mi, prosím, napsat, kde to bylo foceno? Jinak moc děkuji za tu nádheru. V

0 0
možnosti
Foto

první tři panoramata postupně hned po výjezdu z Bartošovic směr Nerartov ještě před sjezdem ke kostelu Jana Nepomuckého, čtvrtá je, když odbočíte U štěkacího psa na kole ze silnice Jablonné-Letohrad a pokračujete podél Orlice po louce. Pátá je někde z trasy kolem Nebeské Rybné, šestá z Bohousova podél Divoké Orlice sedmá Tichá Orlice někde za Lichkovem, osmá listí ve Zdobnici a pak tři momentky, který úplně přesně lokalizovat už neumím...ale tuším že někde nahoře kolem Uhřínova.

0 0
možnosti

Opravdu famózní barvy... R^

0 0
možnosti
Foto

souhlasím a díky za R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Nádherné kochání na sobotní večer.R^V

1 0
možnosti
Foto

jejku, jsem rád že jsem k sobotnímu večeru přispěl pozitivně...díky :-)

1 0
možnosti
Foto

zaslechl jsem fámu, že tě láká FAMU - přiznej barvu :-)R^

0 0
možnosti
Foto

než to k Tobě doletí, vše je jinak vzápětí:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Jaromíre, prostě paráda. Ano, barvy, tvary dráždí naše chuťové buňky a v naší fantazii se dějí velké věci ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Soňo dík na buňky jsem jako dělanej :-)

0 0
možnosti
Foto

Nádherné :D I na těch talířích je ten podtzm pěkný :D

0 0
možnosti
Foto

dík...podzim je barevný po všech stránkách :-)

0 0
možnosti
Foto

K čemu moře Jaromíre? Na 50% jsou fotky moře vždy stejné. Fotky překrásné. Naše hory nejkrásnější! Díky!!R^

2 0
možnosti
Foto

souhlasím, že hory jsou lepší než moře:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,99
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik