Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paráda..., koukám, žes byl u nách v CV... :) Zdáse, že jsi si naše hory Krušné užil... ;-)

0 0
možnosti

Ještě, že se to vrátilo do diskuzí.

Málem jsem to minula. A to by byla veeelká škoda.

Moc krásný výlet! Ale který tvůj není, že?! A fotodokumentace senzační.

To první pivo bylo jistě lepší...už od pohledu.

Není u nás nehezkých míst, jen mizerné fotky - a to není tento případ.

Opět velký dík, Jaromíre!:-))

A hodně takových výletů!

0 0
možnosti
Foto

no už je dovýletováno, aspoň na kole a motorce.

1 0
možnosti

konečně jsem to rozklikl - nádherný článek, zase :-) Kadaň mě tehdy taky překvapila - zaparkovali jsme u paneláku, obešli ho a byli v jiném světě (podobně jako v Sokolově); do Katovy uličky jsem se bál, ale nakonec jsem se nějak vešel :-) btw, tehdy to byl dost nepovedený apríl, že?

0 0
možnosti
Foto

no že seš do uličky vešel mě dost překvapuje:-)

0 0
možnosti
Foto

Kamkoliv oko kamery pohlédne, země kvete. [>-]R^

Mám pro tebe výzvu. Najde se v Čechách lokalita, kde není hezky? :-)

0 0
možnosti
Foto

budu hledat a když tak dám vědět a přijedeš:-)

0 0
možnosti
Foto

Za poslední rok, co jsem na blogy neměla čas, tu nějak přibylo piva :-)

2 0
možnosti
Foto

jenom o jedno kolečko:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, výlet pro dnešní slunečný den jako stvořený. Díky.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

no jasně, když svítí, má se jezdit:-)

1 0
možnosti

Zdarec, to bylo velmi povedené.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

jo moc se nám to líbilo:-)

0 0
možnosti
Foto

No Jaromíre, moc krásně jste výletovali....V Krušných horách bývá občas i krušné počasí.....jinak skvělé fotky....jako bych jela s vámi třemi....na špačkách? no to asi ne...tak na rámu....;-D:-);-)...R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

na rámu to je nepohodlný :-)

0 0
možnosti
Foto

J12a50n64a 63M25a41j34o82v51á

30. 10. 2018 16:46

Hezky jste se to měli, díky za fotovýlet. Vzpomněla jsem si, jak jsme se v Kadani vyblbli na nábřeží s těmi všemi hejblátky, co tam mají. Fajn to tam je :-)

0 0
možnosti
Foto

jo souhlasím, fajnové město.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS