Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Potěšilo! Byla jsem v Albánii letos v září poprvé, mám stejné fotografie, stejné zážitky a rozhodně se tam toužím vrátit.. :-)

1 0
možnosti
Foto

tak já taky...ještě tu dám Drač, Kruje a začnu uvažovat co na příští rok :-)

2 0
možnosti
IP

Albánii miluju. Navštívil jsem ji poprvé v roce 1992 a pak ještě nejméně 6-krát. Měl jsem proto možnost srovnávat její vývoj. Když jsem při poslední návštěvě měl možnost vidět a jet po nedokončené dálnici v horách nad Tiranou včetně tunelů, jen jsem "čuměl". Tvrdím, že pokud by naše republika postupovala po roce 1989 stejným tempem, tak se k nám dnes jezdí Švýcaři dívat na životní úroveň.

0 0
možnosti
Foto

tohle je třeba uznat, ale na druhou stranu, jsou to bordeláři a nejvíc mě to překvapilo u luxusních hotelů, kde by si divoký skládky vzhledem k turistům mohli pohlídat.

2 0
možnosti
Foto

R^R^Fakt myslíš, že to kotě bylo ET?;-D V Albánii jsem nakonec nebyla, padlo to na termínu v době červencových svátků... Dovolená v té době je jen pro někoho.

0 0
možnosti
Foto

nevím, ale mělo takovou divnou vizáž:-)

1 0
možnosti
VS

Už Hodža prohlásil Albánii jak první ateistickou zemi na světě.

0 0
možnosti
PV

nádherné místo R^... byli jsem tam vloni... ty uličky vydlažděné vapencovými dlaždicemi byly kouzelné... akorát to po cestě z hradu dolů hodně klouzalo... do mešity nás taky pustili v pohodě... chlapi a ženský dohromady... a mají tam levné pivo... v ten den tam bylo 40 stupňů, takže jsem panu majiteli udělali velkou útratu (byla vélká žízeň) ;-D

0 0
možnosti
Foto

tak klouzalo to slušně a žízeň byla taky pořádná jen v celým Beratu neměli točený...teda co jsme prošli.:-/:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,56
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik