Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Pro nás kmety velká nostalgie, zvlášť ty parní mašiny, na které já stále mám slabost. V regulérním vlaku taženém "pařákem" sem naposledy jel v roce 1969 (jih Francie). Na noční jízdy s "pařákem", kdy bylo vidět velký chvost jisker, moc rád vzpomínám. Pro mě, na rozdíl od moderních lokomotiv, parní měly každá svoji vlastní "osobnost", ovšem připouštím, že to samé mohou říkat stoupenci moderních lokomotiv. Někdy se chci do ČR na podobnou akci vydat. U nás, tady na Severu, se počádá něco podobného, ale to je jenom "slabý čajíček" ve srovnání s akcemi u vás v ČR.

0 0
možnosti
Foto

na severu kde? U nás je nostalgické jízdy konají celkem často na různých tratích.

0 0
možnosti
Foto

To je krása, zvlášť když fotí člověk povolaný;-)R^

0 0
možnosti
OF

Všechno pěkné, Albatros a Stříbrný šíp se mi ale líbí nejvíce.

Karma.;-)

0 0
možnosti
Foto

oboje jsou už za života legendy:-)Ahoj Ondro

0 0
možnosti
Foto

R^Stejně nejhezčí byly ty parní, vypadaly trochu jako živé bytosti. Jezdily kousek od nás, co jsem tehdy bydlel a nejvíc se mi líbila Všudybylka:-)

0 0
možnosti
Foto

jooo to byly doby, ale hasiči v suchém létě moc nadšení nebyli:-)

1 0
možnosti
PD

P93e83t89r 43D73u28s

25. 9. 2018 9:33

Nádhera... Karma!R^

0 0
možnosti
JS

Díky, poslala jsem Vaše oční pamlsky svému bývalému manželovi takto šílenému mašinkáři :)

0 0
možnosti
Foto

:-)tak pokud je šílený, může ho to zaujmout:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,60
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik